Web Analytics
More
    Reklāma

    Twitter maina lietotāju profila dizainu

    Jaunākie raksti

    Esam knapi apraduši un izpukojušies par jauno Facebook profila dizainu (ceru, ka tas jau ir ticis līdz jums) un tagad kārta arī Twitter. Jau labu laiku iepriekš internetā varēja manīt noklīdušus ekrānšāviņus, kuros redzams, ka Twitter profili kļuvuši informatīvāki un vizuāli vairāk līdzinās Facebook profiliem.

    Jaunajos profilos lietotāji varēs pievienot lielākus profila attēlus, pielāgot augšējo daļu un labāk atrādīt savus pašus veiksmīgākos tvītus. Ar veiksmīgakajiem tvītiem domāti tie, kuri saņēmuši visvairāk atbildes un retvītus. Klāt nāk iespēja savus tvītus pievienot profilā, jeb pie-pinot, lai profila apmeklētāji uzreiz saprot ar kādu zvēru darīšana. Ja apskatīsim citu lietotāju profilus, tad varēsim atfiltrēt vairākus tvītu tipus: visus tvītus, tvītus ar attēliem un video vai arī tvītus ar atbildēm. Kopumā šīs izmaiņas profila lapas padara krietni informatīvākas un 

    Reklāma

    Twitter savā blogā ziņo, ka jau no vakardienas jaunie profili sāk kļūt pieejami lietotājiem visā pasaulē. No sākuma pie jaunajiem profiliem tiek maza daļa Twitter lietotāju, piemēram, slavenības (Zac Efron, Channing Tatum, Michelle Obama, John Legend u.c.). Tāpat pie jaunajiem profiliem uzreiz tiek visi, kas šobrīd izveidos jaunus Twitter kontus, taču tuvāko nedēļu laikā šis jaunums tiks pilnīgi visiem esošajiem Twitter servisa lietotājiem.

    Apdomājos un secināju, ka man personīgi šī izmaiņa neko daudz nemaina, jo atšķirībā no Facebook, es Twitter lietoju gandrīz tikai un vienīgi no mobilajām aplikācijām. Pie tam esmu viens no tiem, kam pilnībā pietiek ar paša Twitter izstrādātajām aplikācijām un nemeklēju pēc kaut kādām papildus iespējām. Kā tu izmanto Twitter?

    2014-04-09_1553
    Šādi izskatās “vecais” Twitter profils
    2014-04-09_1553_001
    Šādi izskatās jaunais Twitter profils
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Armands
    09.04.2014 16:19

    Es nezinu, man izskatās tāds diez gan facebook’īgs. Lielā bilde augšā smuki, bet diez gan bezjēdzīgi. Un, šķiet, viens tvīts uz ekrāna aizņem dikti daudz vietas. Kur nu vēl, ja attēls tvītā ir. Bet tā jau neko- ko dod, to arī lietosim tak. ;D

    Armands
    09.04.2014 21:48

    No mobīlām ierīcēm parasti tik, cik izlasu tvītus un safeivorītoju tos, kas ved uz gariem rakstiem. Pēc tam vakarā pie pēča tos palasu, tāpēc sanāk arī webā ierāpot. Varbūt esmu “vecmodīgs”- man patīk pie datora sēdēt.

    Armands
    09.04.2014 21:52

    Ā jā, un flash neesamība uz mobilā Chrome. Varbūt izmantot citu brauzeri?

    Gatis P
    09.04.2014 16:34

    Es izmantoju priekš neredzīgajiem paredzētu aplikāciju The qube un mājas lapas dizains neietekmēs!

    09.04.2014 16:44

    Es laikam Twitter acīs skaitos liela slavenība, jo man šāds profila dizains ir jau vismaz kopš februāra beigām (atradu savu tvītu, kur nedaudz sūkstījos). Tādējādi esmu jau apradis un vairs neliekas tik traki. Tvīti gan varētu izskatīties nedaudz kompaktāki, tā kā vecajā versijā.

    Haralds
    09.04.2014 16:48

    Arī man jau vismaz mēnesi jaunais dizains.
    Bet tieši tā, pie visa var pierast.

    Dāvis
    09.04.2014 16:48

    Nu būs atkal jau dīvaini, kamēr pieradīs. Twitter pēdējā laikā lasu tikai no web un tik cik no Instagram nošeirot kādu bildi. Novēroju, ka mobilais ātrāk izlādējas ar ieinstalētu Twitter.

    Elva
    10.04.2014 08:25

    Jocīgi, es ko tādu lietoju jau kopš pagājušā gada novembra vismaz.

    Briedis
    10.04.2014 10:04

    Nepatīk. Twiterī visvairāk cienīju to, ka tajā ir 140 zīmju ierobežojums, un to, ka tas ir nepārbāzts ar dizaina/interfeisa fīčām. Atturīgi minimālā stilā. Tagad šī vērtība manās acīs ir zudusi un tas sāk pārvērsties par “smagu”, feisbukam līdzīgu veidojumu.

    10.04.2014 22:02

    Pārāk daudz visur visu maina un “uzlabo”.

    12.04.2014 15:25

    Izskatās, ka Twitter veidotāji tiešām aktīvi strādā praktiski pie tā, lai apkarotu “aplikāciju” lietotājus :-) Lai gan, jā – jāpiekrīt augstākminētajam, ka nedaudz “feisbūcīgs” ir, kas nedaudz it kā mazliet kaitina, ka tagad visi “pēc viena šablona principa” sāk līdzināties.

    Reklāma