Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas stārtaps Infy.me apvaino draugiem.lv produkta idejas atdarināšanā

    Jaunākie raksti

    Pirms nepilniem diviem mēnešiem Latvijā radītais tehnoloģiju iesācējuzņēmums “Infy.me” jaunajā Latvijas Nacionālās bibliotēkas ēkā prezentēja savu produktu – papīra vizītkaršu pārvaldīšanas aplikāciju. Lai arī pirmās atsauksmes par produktu es dzirdēju ļoti dalītas (daudzi norādīja uz tā sasteigtību un lielo skaitu kļūdu), tomēr tas bija noprezentēts un autori aktīvi turpināja darbu pie projekta pilnveidošanas.

    Vizītkaršu pārvaldīšanas un biznesa kontaktu veidošanas serviss Infy.me

    Aizvakar manā e-pasta kastē iebira Infy.me projekta vadītāja Oskara Putniņa parakstīta preses relīze, kurā viņš pauž sašutumu par Latvijas lielākā sociālā tīkla draugiem.lv rīcību un pārmet idejas atdarināšanu. Piedāvāju izlasīt šo relīzi.

    Reklāma

    Latvijas vizītkaršu aplikāciju izstrādājas – start-up uzņēmums “Infy.me” vēl nesen prezentēja savu produktu – papīra vizītkaršu pārvaldīšanas aplikāciju, kas labi novērtēta dažādos inovāciju konkursos. Taču šodien ar sarūgtinājumu jāsecina, ka Latvijā plaši pazīstamā sociālā tīkla draugiem.lv uzturētāji aizņēmušies ideju no “Infy.me”, integrējot līdzīgu produktu savā portālā.

    “Protams, mēs nevaram apgalvot, ka draugiem.lv mums nozaguši ideju, jo neesam to patentējuši, un pasaulē var atrast līdzīgus piemērus,” stāsta “Infy.me” valdes priekšsēdētājs Oskars Putniņš, “taču interesanti, ka līdzīgs produkts draugiem.lv piedāvājumā parādījies apmēram mēnesi pēc mūsu tikšanās.” Infy.me pārstāvji prezentējuši savu produktu arī Draugiem.lv, lūdzot padomu drošības jautājumos. Draugiem.lv atzinīgi novērtējuši idejas potenciālu un piekrituši palīdzēt, bet pašlaik redzam, ka ideja ir vienkārši paņemta un atdarināta.

    “Skaidrs, ka Facebook aizvien straujāk ienāk Latvijas tirgū un Draugiem.lv būs aizvien grūtāk konkurēt ar tādu globālo spēlētāju, bet, vai tiešām būtu jāmēģina noturēt galvu virs ūdens un jauno uz veiksmīgo start up rēķina?”, vaicā O. Putniņš. “Mēs uzskatām, ka draugiem.lv būtu jāatbalsta jauni, Latvijā radīti IT risinājumi, nevis jāpiesavina jauno programmētāju idejas.”

    “Infy.me” veidotāji ir pārsteigti par funkcionālo risinājumu atdarināšanu. Līdzīgi kā “Infy.me”, arī draugiem.lv piedāvā izveidot e-vizītkarti, pārsūtīt to citiem, veidot kontaktu sarakstu (katalogu) kā arī publicēt vizītkarti uz sociāla tīkla sienas, lai to redz citi.

    “Infy.me” produkts pimo reizi publiski tika prezentēts šī gada 18. jūnijā jaunajā Latvijas Nacionālās bibliotēkas ēkā.

    Jaunā viedtālruņu aplikācija “Infy.me” tās lietotāja vietā pilnībā pārvalda papīra vizītkartes kā arī spēj izsekot to vēsturei un izplatīšanas vietām. Aplikācija ļauj ne tikai visas vizītkartes ielādēt mobilajā telefonā, bet arī dod iespēju ikvienam zināt, kad, kur, cikos un ar ko viņš ir apmainījies ar vizītkartēm un vai tā ir pārsūtīta kādam citam.

    Pēc prezentācijas un aplikācijas publicēšanas App Store, “Infy.me” sistēmā vidēji dienā parādās vairāki desmiti vizītkaršu. Lietotāji aizvien vairāk un vairāk sāk tās izmantot arī savu mājaslapu kontaktu sadaļās. Autori norāda, ka ir lietotāji arī no Āzijas un ASV.

    “Infy.me” aplikācija strādā kā sekretāre un reģistrē tikšanās. Fotografēto vizītkaršu datus aizpilda OCR ar pašu teksta izprašanas sistēmu. Kad tā nespēj tekstu atpazīt pilnībā, to piekoriģē sekretāre. Tā “Infy.me” garantē, ka klientu kartes vienmēr aizpildīs precīzāk par jeb kuru citu rīku pasaulē.

    Aplikācijas izstrādi finansiāli atbalstījusi arī Latvijas investīciju un attīstības aģentūra, “JIC Biznesa inkubators” kā arī citi investori.

    Pēc tik uzbrūkoša un sulīga teksta prasījās pēc draugiem.lv komentāra un to laipni sniedza draugiem.lv grupas runasvīrs Jānis Palkavnieks. Īpaši būtiski ir dzirdēt draugiem.lv komentāru, jo sociālais tīkls tik tiešām pavisam nesen izlaida idejiski līdzību (bet izpildījuma ziņā attāli atgādinošu) vizītkaršu projektu, ko es vairāk uzskatu par darba sludinājumu lapu.

    Draugiem.lv ir neskaitāmas idejas, kas tiek realizētas pēc plāna un šis meistaru – namdaru, frizieru, tulku u.tml. – katalogs bija ieplānots vairāk kā pirms sešiem mēnešiem kā vēl viena neliela papildus funkcionalitāte draugiem.lv lietotāju profilam, lai latvieši Latvijā un ārvalstīs varētu atrast palīdzīgas rokas pēc iespējas tuvāk savai dzīves vietai. Ir jābūt kā minimums nekompetnetam, lai saskatītu kaut vāju līdzību mūsu portālā funkcionalitātē un Infy.me aplikācijā – tās ir pilnīgi atšķirīgas lietas. Arkārtīgi skumji, ka Latvijā kā start-up sevi šādi piesaka šādi censoņi, mēģinot pievērst uzmanību savam produkatam nevis ar kvalitāti, bet apmelojot citus, lai gūtu sev 15 minūšu slavu.

    Kādas atziņas varam gūt no šī atgadījuma? Jāsaka, ka pēc Infy.me preses relīzes saņemšanas pirmais viedoklis bija negatīvs un nevis par draugiem.lv, bet tieši Infy.me, kam nebija izdevies veiksmīgi noprezentēt savu produktu, tomēr ir vēlme aizskart citus uzņēmumus. Šis, manuprāt, ir ļoti svarīgs aspekts, jo pirmais viedoklis par uzņēmumu un tā produktu ļoti nosaka to kā tas tiks uztverts turpmāk un ar negāciju jūru var nākties cīnīties pat gadījumos, kad tev ir taisnība. Todien sazinājos ar stārtapa radītāju un sapratu, ka viņš tiešām uzskata, ka draugiem.lv ir rīkojušies nekorekti un tāpēc saprotu, ka šādas relīzes izplatīšanai var būt nozīme. Protams, jārēķinās ar risku, ka tiksi saukts par “15 minūšu slavas tīkotāju”, tomēr neviens tevi neaizstāvēs, ja pats neko nedarīsi.

    Protams, visa tā atdarināšanas un kopēšanas padarīšana ir ļoti diskutabls jautājums un par to tiek risinātas problēmas gan preses paziņojumos, gan tiesas zālēs visā pasaulē. Ir skaidrs, ka līdzīgu produktu gadījumā vairums lietotāju dos priekšroku jau zināmiem servisiem nevis reģistrēsies un izmēģinās jaunus. Tas gan rada iespēju (es pat teiktu, ka piespiež) savu (mazo) projektu veidot tādu, kas piedāvā unikālas un lietotājiem noderīgas iespējas. Un produkta pilnveidošanai taču būtu jābūt ikviena uzņēmuma fokusa centrā. Es gan šajā konkrētajā gadījumā nespēju starp abiem projektiem likt vienādības zīmi. Jā, ir zināma līdzība, tomēr būtībā tie projekti ar dažādu mērķi. Infy.me iziet uz kontaktu veidošanu, draugiem.lv – darba sludinājumiem.

    Otrā atziņa saistīta ar draugiem.lv, jo milža komentārs ir diezgan ass. Es neuzskatu, ka nevainīguma gadījumā būtu jābūt tik asai atbildei. Protams, neesmu stāvējis klāt ne pie Infy.me, ne draugiem.lv sludinājumu projekta radīšanas, tomēr jāpiekrīt uzskatam, ka abi projekti tapuši vienā laikā. Situāciju sarežģī arī tas, ka Infy.me projekta autori pirms tam ir konsultējušies ar draugiem.lv. Ja draugiem.lv šajā brīdī ir strādājuši pie līdzīga projekta, cik ētiski ir bijis nepaziņot par to palīdzības meklētājiem. Tas raisa pārdomas par to, ka veidojot jebkādu projektu, ir jābūt ļoti uzmanīgiem ar to kam par to stāsti un rādi. Lai šis atgadījums citiem jaunajiem censoņiem kalpo par norādi būt uzmanīgiem.

    Kādas ir jūsu domas par šo atgadījumu? Kā vērtējat abu uzņēmumu komunikāciju un vai šie apvainojumi bija nepieciešami? Kā paši rīkotos līdzīgā situācijā?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    27 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Rūdolfs Putniņš
    15.08.2014 11:21

    Es par šo izvēlējos vairs nerakstīt. Man neizskatās, ka kaut kas būtu “nozagts” un es neredzu, ka abiem produktiem kaut kādā veidā pārklātos tirgi.

    Izklausās pēc cheap shot pret Draugiem, jo, kā zināms, publika nostājas Dāvida pusē. Pierādās tikai tas, ka “latviešu bizness” nav svešs arī stārtapu vidē.

    15.08.2014 11:26

    Nu, vot, man arī nešķiet, ka projektiem ir liela līdzība, tomēr viss šis notikums liek aizdomāties vai šāda reakcija pašiem neiespers pa zobiem. Aprunājoties ar Infy.me radītāju, guvu sajūtu, ka viņš to (ka draugiem.lv projekts kopē viņējo) domā pavisam nopietni. Palūkosim kas par šo būs sakāms citiem.

    Rūdolfs Putniņš
    15.08.2014 13:01

    Ok, ja kopē, tad ir tiesas darbi. As in – šīs lietas parasti risina savādāk, ja ir pamatotas aizdomas. Varbūt, ka Draugiem.lv patiesībā kopē citus bizkārdu servisus?

    Andris
    16.08.2014 07:12

    Neesmu gramatikas policija, bet tomēr Kristap centies nelietot vārdu “vot”. Jau pašā sākumā rakstīji – “Nu, vot, man arī nešķiet… ” Tā vietā iesaku vārdu “lūk”, jo tāda “vot” latviešu valodā vienkārši nav un valodiņa tiek piesārņota. Paldies par uzmanību.

    raivobambis
    15.08.2014 11:31

    Jau radio ēterā Palkavnieka kungs izteicās, ka šis projekts bijis plānots jau pirms pus gada, bet kad Reinis Zitmanis jautāja par nākotnes plāniem, tad Jānis virspusēji atbildēja, ka ir neskaitāmas idejas un neko jaunu nepateica.

    Manuprāt, šajā situacijā būtu ideāli atrast kompromisu un izbeigt šo reklāmas kampaņu, bet uzskatāmi tiek parādīts, ka Infy.me nepietiek ar 15 minūšu slavu. (Vajag ko vairāk)
    Lai arī ārpus tēmas, bet tomēr vēlējos pateikt, ko es domāju par draugiem.lv kādu laiku jau esošo “spēli” kur esot jāapmeklē citu cilvēku profili un jāvāc odziņas. Ja nevar izdomāt neko inovatīvu, kā pelnīt naudu, tad labāk to nedarīt, nevis izveidot šādu spēli, kur lietotājam tiek dāvināta iespēja “nopelnīs” eiro centu grašus draugiem.lv maciņā.
    Ja būtu tāda iespēja, vēlētos uzzināc par cik procentiem ir pieaugusi statistikas pasūtīšana šajā laika periodā. Ja kursors.lv ir tāda iespēja, būtu ļoti gandarīts kaut ko tādu uzzināt, cik cilvēkiem interesē kurš lasa šīs “dārgās odziņas”. Protams, šī maksas iespēja ir lietotāja iniciatīva iegādāties to vai nē, bet nu tomēr…

    Mareks Matisons
    15.08.2014 11:34

    Īsumā.
    Kad infy.me tika izziņots, parādījās PR teksts par to, ka latvieši vēlas mest izaicinājumu LinkedIn…
    Līdzīgu ideju pasaulē netrūkst un izcili produkti rodas tos perfekti izpildot / realizējot.
    To arī abām pusēm novēlu.
    Plaģiātu un ideju “zagšanu” neredzu.
    Punkts.

    15.08.2014 12:03

    Jā, par to LinkedIn izaicinājumu es smīnēju jau no pašiem pirmsākumiem. Ideja pati par sevi ir nolemta neveiksmei un šādu relīžu sūtīšana pavisam noteikti neko neuzlabos.

    Imants Imants
    15.08.2014 12:11

    Pirms dažām dienām lasīju Palkavnieka tvītu, kur viņš, ja pareizi atceros, Infy puišus salīdzināja ar pumpainām tīnēm, kas sapņo pārgulēt ar Džastinu Bīberu un tādējādi dabūt savas 15 slavas minūtes. Šāds paziņojums drīzāk rada iespaidu par Palkavnieku kā par prastu šeptmani, kam pie rokām līp viss, kas nav piesiets, un kurš ir pamanījies no Infy puišiem izdabūt sev noderīgu ideju, laist to apgrozībā un pēc tam paziņo “sam ti loh i durak”. Manuprāt šis konflikts atsedz lielas Latvijas uzņēmēju daļas neiedomājami zemo kultūras līmeni. Viņi neprot pat normāli komunicēt, neprot runāt normālā valodā. Par ētikas jautājumiem šajā vidē laikam vispār vērts runāt.

    J.O.
    15.08.2014 12:24

    Un? Ierakstot Googlē digital business card management vieni no pirmajiem rezultāti sastāv šādi:
    1. http://www.zdnet.com/8-mobile-apps-for-managing-business-cards-7000016496/
    2. http://mashable.com/2012/10/27/business-card-apps/
    utt.

    Vai šiem viņi arī aizsūtīja, ka ideja nozagta?

    Pircējs izvēlas produktu, ja produkts būtu labāks, tad nebūtu jāpārdzīvo par šo. Un, vispār, startupi un mediji, kas raksta par šo tematu sirgst ar nevajadzīgu lielummāniju. Esmu pēdējā gada laikā, dzirdējis vismas 3x Skype killerus no LV, utt. Skype killers Tu būsi, kad Tev būs reāla auditorija, nevis fancy prezentācija. Lielākā daļa tekstu ir tikai plikas ambīcijas bez seguma.

    15.08.2014 12:26
    Reply to  J.O.

    Piekrītu par tām plikajām ambīcijām. Proti, ambīcijas ir svarīgas un nepieciešamas, tomēr tām priekšā ir jāliek arī killer produkts.

    AnalĪtiķis
    15.08.2014 12:56

    Izlasīju komentus un vēlos izteikties. Manuprāt, nav tā ka draugiem.lv ir bez vainas vainīgi, ja reiz infy.me gāja uz draugiem.lv pēc padoma un tiem prezentēja savu ideju, tad korekti bija ieteikt, ka šāda ideja jau viņiem ir izstrādes stadijā un pateikt, ka tirgus ir piepildīts ar šādiem produktiem. Nevis izliekties, ka tas tā nav. Šajā apgalvojumā esošā pretruna arī liecina par to ka draugiem.lv nerunā patiesību vai daļēji, ko pa-ap-stiprina arī Palkavnieka kunga neadekvātā reakcija. Protams arī infy.me puišiem ir sprīdīša sindroms (tas par ambīcijām), bet ir pilnīgi skaidrs, ka Infy.me tirgus potenciāls LV ir samazinājies proporcionāli to dalībniekiem viņu iespējamajā tirgus segmentā, līdz ar to uzskatu ka FAIL ir acīmredzams, ja neizdomās ko jaunu un labāku. Nobeigumā uzskatu, ka izskatās pēc draugiem.lv apzinātas PR provokācijas, lai ievirzītu savu stagnējošo tēlu jaunās sliedēs.

    Infy.me
    15.08.2014 12:57

    Labdien!

    Vēlējāmies teikt, ka bijām pārsteigti par to, ka draugiem.lv pēc mūsu kopējās sadarbības parādījās iespēja izveidot e-vizītkartes. Izpētot produktu, sapratām, ka ir daudz paralēles ar mūsu produktu, kas radīja sašutumu un vilšanās sajūtu.

    Jebkurā pārrunu posmā viens zvans – čaļi, mēs taisām ko līdzīgu, neņemiet ļaunā, jo mēs tēmējam uz sludinājumiem, mainītu visu. Bet mēs uzzinājām par iespēju veidot vizītkartes draugos paši, kad tas jau bija noticis!

    Tālāk sekoja informācija, ka draugiem.lv turpinās šo pakalpojumu attīstīt. Tādēļ, bija nepieciešama šī preses relīze, lai viņu produktam nesāk rasties vēl vairāk paralēļu. Negribētos, ka mūsu produktu kāds pastāvīgi atdarinātu un uz esošās klientu bāzes rēķina gūtu peļņu.

    Pa šīm dienām infy.me lietotāju auditorija ir ievērojami pieaugusi. Katru dienu tiek pievienoti ļoti daudz vizītkaršu attēli, ko par pārsteigumu dara arī sabiedrībā atpazīstami cilvēki. Šaubāmies, ka kāds pārstāja lietot draugiem.lv. Tieši otrādi, iespējams, ka tagad cilvēki sīkāk papētīs viņu iespēju veidot vizītkartes.

    Neskatoties uz incidentu, esam atklāti uz sadarbību ar jebkuru tirgus spēlētāju, tai skaitā ar draugiem.lv, kamēr vien savā starpā valda abpusēja cieņa un sapratne.

    Kopumā par situāciju cilvēku viedokļi dalījās 50/50, paldies visiem gan par izteikto pozitīvo, gan par negatīvo viedokli.

    Ar cieņu,
    infy.me

    Rūdolfs Putniņš
    15.08.2014 13:50
    Reply to  Infy.me

    Bet vai tiešām Draugiem.lv produkts kaut kādā veidā var Jums radīt negūto peļņu/zaudējumus?

    15.08.2014 13:54
    Reply to  Infy.me

    Ja sākotnēji bija plāns konkurēt ar LinkedIn, tad kāpēc tāda sāpe par to, ka ir mazliet līdzība ar lokālā nišas soc. tīkla vienu no daudzajiem apakšprojektiem? Vai ir mainījies mērķis apgūt globālo tirgu?

    Eduards Blumbergs
    20.08.2014 16:12
    Reply to  Infy.me

    Kur ir infija WP lietotne?

    15.08.2014 13:09

    Idejas, idejas, idejas… Neviļus atcerējos filmiņu par Džobsa un Geitsa strīdu lietotāja saskarnes sakarā :) Ja ir vēlme savas idejas aizsargāt, arī Latvijā iespējams savas idejas patentēt, pretējā gadījumā šādi strīdi šķiet bērnišķīgi. Ceru, ka uzņēmumi no šī gadījuma šo to iemācīsies pozitīvā nozīmē – turpmāk rūpīgāk apiesies ar savām idejām, nevis speciāli zags no otra, lai atriebtos.

    15.08.2014 13:55

    Tik pat labi, no pagājušā gada Garage48 projekts BizsCards idejiski bij tieši tas pats kas nesen izveidotais infy.me – gan kā mājas lapa, gan kā aplikācija.

    http://www.garage48.org/blogger/crazy-ideas-gargae48-riga-nov13

    Par haltūru meklēšanas saitu runājot, pats piedalījos cita startup-a izveidē “Laika Darbi”, žēl ka arī viss tas neaizgāja – komandas ir paklīdušas, utt… Bet par idejām tad sanāk varam skraidīt un tiesāties – tā vismaz iekš ASV droši varētu uzdzīvot! :D

    Verdikts: Draugiem.lv ir lielāka auditorija, protams tas ir sāpīgi ja kko līdzīgu cits pasteidzas izveidot, tikai šeit vienīgais kas ir kopīgs – vārds vizītkartes. :) Es pats diezvai sērotu, LV auditorija ir pietiekami maza, es mēģinātu ar šādu servisu iziet pasaulē, kur ļoti iespējams varētu pārspēt pat draugiem.lv reģistrēto lietotāju skaitu. Paskat kā pasaulē aizgāja ask.fm, un nav viņiem LV auditorija pati galvenā bijusi nekad! Nedomāju ka iekš Latvijas ir jēga karot par tiem pāris tūkstošdesmitiem lietotāju. Tač paskatieties cik Latvijā ir dažādu IT saitu – ideja visiem viena un tā pati, vai ne?! :) Izpildījums katram savs. :)

    Jānis Palkavnieks
    15.08.2014 15:07

    Labdien kolēģi! Tas ir saprotami, ka ja kādu apvaino zagšanā, tad tā ir ziņa. Nesaprotami ir tas, ka es personīgi, strādājot ilgus gadus sabiedriskās attiecībās, noreaģēju ar to tizlo Bībera joku – atvainojos un izdzēsu, bet sapratīšu un neapvainošos, ja tas būs “Horseburger 2”.

    Varbūt tiekam vienreiz skaidrībā ar šo (un varbūt kaut ko vēl kas uz sirds), nevis apsaukājamies :)

    Aicinu ikvienu pirmdien 18.augustā plkst. 16:00 draugiem.lv Viesitabā (Ziedleju iela 1, Mārupe) kurš grib ar mani uzspēlēt kompjūterspēli “atrodi atšķirības” un klātienē redzēt cik esmu resns, briļļains un cik briesmīgi skan mans balss tembrs.

    Kafiju, dažādas tējas, kefīru, ābolu un tomātu sulu paņemsim no draugu virtuves, groziņā ņemiet līdzi, kas bez iepriekš minētā.

    Nettwerk
    15.08.2014 18:04

    Draugiem.lv kopee daudz ko, ne tikai infy.me vai veel kaadu latvieshu
    portaalu, bet arii facebook. Saakumaa mobilaa versija draugiem.lv bija loti liidziiga facebook, par ko es zinjoju rakstiskaa
    veidaa uz epastu, bet tiku ignoreets nesanjemot atbildi. Taa kaa tajaa portaalaa
    sen neesu vairs tad nu man nospljauties par tur fermaam vai veel ko.
    Nebriinos, ja paraadiisies jauna ideja latvijaa, tad peekshnji peec
    laika arii draugiem.lv uztaisiis ar piebildi, jau pusgadu atpakalj tiek
    izstraadaats. Muah… Neesu Infy.me pusee, bet man tieshaa noziimee kretinee draugiem.lv attieksme.

    Jānis Palkavnieks
    15.08.2014 22:30
    Reply to  Nettwerk

    Sveiks jaunēkli! Nosauc lūdzu vismaz 3 lietas, kas tavuprāt ir nokopētas.

    Nettwerk
    15.08.2014 23:27

    Draugiem.lv bija 1:1 vareetu teikt mobilas versijas dixains, tikai kraasa atshchiiraas no zila uz orandzhu. Smalkaak nav nepiecieshams atsveidzinaat. Naakamais fermas utml no facebook tika liidziigaa veidaa izvietotas. Smalkaak izteikties ar nav nepiecieshams. Un tagad infy.me kontaktu viziitkartes? Jaani Palkavniek es buushu diezgan iecietiigs un neizteikshos taalaak, jo glaimojoshi vaardi nebuus.

    Jānis Palkavnieks
    16.08.2014 08:38
    Reply to  Nettwerk

    Nu re, tā jau domāju (vienmēr, kad uzdodu šo jautājumu, pamatotas atbildes nav, arī šoreiz) – aplikācijas nav vienādas, ja neskaita ka abām ir vienāds iPhone ekrāna izmērs, infy un meistaru katalogs ir pilnīgi atsķīrīgas pat pēc būtības, šīs divas lietas, ikviens var redzēt vienkārši apskatoties.

    p.s. Ferma un citas spēles nav mūsu ražojums, tās taisa citas kompānijas, mēs tikai izvietojam savā platformā.

    Nettwerk
    16.08.2014 11:31

    Pamatotas atbildes ir, tikai tu esi vienkarshi idiots. Tas arii viss.

    16.08.2014 11:45
    Reply to  Nettwerk

    Tu taču saproti, ka ar šādu komentāru tikko sevi veiksmīgi izslēdzi no saturīgas diskusijas turpināšanas iespējas? Pie tam neko prātīgu arī neizdevās panākt.

    Nettwerk
    16.08.2014 13:15

    Redz Kristap interneta videe ir gruuti pieraadiit, kas ko kopeejis, bet jebkaada veida liidziiba ar nelielu laika inrervaalu rada pamatotas aizdomas un vienaadiibas ziimi par kopeedhanu. Protams vienmeer var aizbildinaaties ar to ka mees straadaajam jau pusgadu pie shaada projekta. Bet nu par Jani viedokli nemainiishu.

    Ksspars Lccis
    15.08.2014 21:15

    Un tajā pašā Garāžā bija “laikadarbi”, to tak Tu Kristap atceries.

    Andris
    16.08.2014 08:03

    Infy.me paši uzrakstīja, ka ideja nav patentēta, līdz ar to nevar būt nekādu pretenziju, ka kāds paņems. Atceramies grāmatu Stīvs Džobs, par grafiskā interfeisa rašanos, ja es nemaldos. Tur arī star up bija sarakstījis grafisko interfeisu un nesaredzēja tā nākotni un kā to izmantot. Stīvs šo ideju paņēma un realizēja. Kaut kas līdzīgs…

    Reklāma