Web Analytics
More
    Reklāma

    Viedtālruņu lietotāji vairs neinteresējas par jaunām aplikācijām

    Jaunākie raksti

    Deloitte katru gadu nāk klajā ar kādu interesantu pētījumu par viedierīcēm un šogad ir kārta aplikācijām. Deloitte izpētījuši, ka 31% viedtālruņu lietotāju pēdējā mēneša laikā nav ielādējuši nevienu jaunu aplikāciju. Absolūti lielākā daļa no jaunielādētajām aplikācijām ir bezmaksas. Tāpat tiek norādīts, ka 90% viedtālruņu lietotāju nekad nav maksājuši par aplikācijas iegādi vai funkcijas uzlabojumiem ar pirkumiem iekš lietotnes.

    Šī uzskatāma par brīdinošu ziņu aplikāciju izstrādātājiem. Pat to klientu skaits, kas vēlas iegūt ko jaunu no Apple App Store vai Google Play veikala, ar katru mēnesi arvien turpina samazināties. Aktīvo lietotāju un jaunu aplikāciju meklētāju skaits gada laikā ir krasi samazinājies. Katrs jaunu aplikāciju meklētājs 2013. gadā ielādēja vidēji 2.32 jaunas aplikācijas mēnesī, bet 2014. gadā šis rādītājs samazinājies līdz 1.82 aplikācijām mēnesī.

    Reklāma

    Deloitte loģiski spriež, ka arvien vairāk palielinās pieredzējušo viedierīču lietotāju skaits, kuri jau zina savas aplikācijas un jaunumus izvēlas meklēt nelabprāt. Tāpat tiek norādīts, ka esošās aplikācijas papildina savas funkcijas, kas noved pie tā, ka nevienam pat īsti neinteresē paplašināt viedierīces saturu ar funkcijas papildinošu, jaunu aplikāciju.

    Pilns Deloitte 2014 Mobile Consumer Survey dokuments būs pieejams 4. septembrī ar plašāku informāciju un spriedumiem.

    Avotsft.com
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    25.08.2014 21:00

    Šķiet, ka šis ir pavisam loģisks secinājums pēc trakošanas, kas bija pēdējos gadus aplikāciju tirgū. Līdzīgi, ka pirms tam visi trakoja ar interneta projektiem, līdz burbulis pārsprāga, tagad visi patrakoja ar aplikācijām un lēnām sāk nomierināties.

    Reklāma