Web Analytics
More
    Reklāma

    Microsoft publicē savus jaunākos finanšu rezultātus

    Jaunākie raksti

    Mums visiem pagaidām ir šī gada pēdējais ceturksnis, bet Microsoft, līdzīgi kā daudzām citām firmām, jau ir beidzies 2015. gada pirmais finanšu atskaites ceturksnis. Un jāteic, ka Microsoft ir veicies itin labi. Turklāt kā korporatīvo tā patērētāju segmentam paredzēto produktu lauciņos.

    • Peļņa $23,2 miljardi (kas ir par $4,7 miljardiem vairāk kā pirms gada) un sadalās šī nauda starp patērētāju sektoru, kurš ienesis $11 miljardus (divreiz vairāk kā iepriekšējā ceturksnī) un korporatīvo sektoru, kura peļņa ir $12,2 miljardi (+10% salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni).
    • Tīrā peļņa sastāda $4,5 miljardi (pirms gada bija $5,2 miljardi). Kritums saistīts ar restrukturizāciju, kura tika veikta pēc Nokia iegādes, un kur tika ieguldīti $1,14 miljardi.
    • Lumia viedtālruņi pārdoti 9,3 miljoni, kas ir 0,5 miljoniem vairāk kā pirms gada, un 4,5 miljoni vairāk kā iepriekšējā ceturksnī. Peļņa no Lumia tirdzniecības ir $2,6 miljardi, 11,2 % no kopējās peļņas. Nemaz nav slikti.
    • Planšetdatoru Surface Pro 3 pārdošanas ieņēmumi ir $908 miljoni, kas arī ir divas reizes vairāk kā iepriekšējā ceturksnī.
    • Spēļu konsoles Xbox pārdošanas rādītāji sastāda 2,4 miljonus gabalu, kas ir divas reizes vairāk, kā ceturksni pirms tam.

    Komentējot šos rezultātus, Satja Nadels izteicās, ka korporatīvais sektors ir „iedvesmots” ar Windows 10 iespējām, un ka tas būs pamatīgs solis uz priekšu, lai apvienotu visus Microsoft produktus vienotā sistēmā.

    Reklāma

    Secinājums viens – Microsoft pelna ar to, ko māk darīt vislabāk. Protam Surface un Lumia pārdošanas rādītāji uz kopējā operētājsistēmu sadalījuma fona pagaidām neko pārāk nemaina. Taču līkne iet uz augšu, un Microsoft ar šīm mantām pelna reālu naudu, kura šobrīd ir jau 11% no kopējās peļņas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma