Web Analytics
More
    Reklāma

    Lai samazinātu izdevumus, Sony cenšas atrast lētākus ekrānus saviem viedtālruņiem

    Jaunākie raksti

    Liekas jau jokaini, taču par spīti ļoti labiem viedtālruņu modeļiem, kompānijas Sony bizness šajā lauciņā turpina nest zaudējumus. Kompānija jau ir pārskatījusi savu pārdošanas prognozi, kā arī nomainījuši viedtālruņu nodaļas vadītāju. Taču ar to vien būs par maz, lai izlīstu no mīnusiem. Un tieši tāpēc, Sony nolēmuši samazināt viedtālruņu ražošanas izmaksas. Kā viena no iespējām tiek minēta lētāku ekrānu izmantošana kompānijas viedtālruņos. Kā galvenais piegādātājs tiek minēta Ķīnas firma Truly Optoelectronics, kura jau sākusi palielināt OGS tehnoloģijas ekrānu ražošanas apjomus. Vai Sony nodoms izdosies rādīs laiks. Taču ir vērts atcerēties, ka pirms pāris gadiem lielākās pretenzijas Sony viedtālruņu lietotājiem bija saistītas tieši ar ekrānu zemo kvalitāti.

    Reklāma

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    janisz
    30.10.2014 23:28

    Nu ar to viņi iebrauks vēl lielākos mīnusos. Uz kvalitātes rēķina taupīt nav prāta darbs, viņu produkciju vnk pirks vēl mazāk.

    kalvvv
    31.10.2014 08:07

    Nesen kā nomainīju savu uzticamo GS2 pret Xperia Z3 Compact, vakarā skatījos uz abiem ekrāniem un domāju “nu i ņefig…”.
    Vārdsakot, ar nepacietību gaidu, kāda gan izrādīsies tā “vēl lētākā” ekrāna opcija.

    GundarsBarons
    01.11.2014 13:22

    Tā ir vispārēja problēma – cilvēkiem vienkārši nevajag kvalitatīvas preces, nomācošs vairākums pirks drazu un tad īdēs, ka kaut kas nestrādā. Vai nav absurds, ka kvalitatīvi produkti vienmēr ir ražoti/pirkti labi ja 10%, bet mēsli 90%? Tak veselais saprāts liek domāt, ka jāattīstās būtu kvalitātei. Jā, biznesam neesot izdevīgi ražot ilgi kalpojošas lietas, bet patiesībā tas ir nevis tāpēc, ka nepirks jaunās, kamēr vecās vēl strādās, bet gan tāpēc, ka pircējam nevajag ilgi kalpojošu kvalitatīvu mantu. Viņš vienmēr meklēs nākošo. Uzražo ilgi izmantojamu lietu un attīsti citu, kamēr vecā kalpo, nevis pamaini vienu fīču un pasniedz to kā ” pilnīgi jaunu revolucionāru, nekad vēl neredzētu produktu”

    Reklāma